wtorek, 25 czerwca 2013

Cześć!
Jak obiecałam, tak zrobiłam. Witam Was na blogu, takim trochę na poważnie, a trochę na żarty. O siatkówce i o życiu, bo przecież dla większości z Was siatkówka to życie, a życie to siatkówka. Co kilka dni będziemy poruszać tematy poszczególnych zawodników, ich problemów boiskowych i tych poza boiskowych. Już dziś na DDiS zobaczycie ankietę, w której będziecie głosować na zawodnika, o którym ma być notka. Imię i nazwisko siatkarza/trenera, który wygra zostanie opublikowane na stronie, a ja zabiorę się za pisanie. Jakoś wieczorem.
I tu prośba do Was. Jeśli już zobaczycie to nazwisko na stronie i będziecie wiedzieć, że o tym siatkarzu będzie notka to możecie powysyłać mi na skrzynkę strony jakieś ciekawe zdjęcia, filmiki, które posiadacie z tym siatkarzem. Mam nadzieję, że będę mogła na Was liczyć. :)
Osoby, które będą aktywne, po miesiącu dostaną fajną nagrodę! Także warto. :)
Spodziewajcie się pierwszej notki już dziś ok. 20.00.
Zapraszam na ask.fm: www.ask.fm/everythingidoo

MIŁEGO DNIA!

1 komentarz: