środa, 10 lipca 2013

Hej!

Dawno nic nie pisałam, bo post o Zibim wywołał oburzenie. No, ale co poradzić. Prawda? Ogólnie to mam dużo ciekawych pomysłów dotyczących strony, ale nie bardzo wiem jak je zrealizować. Zastanawiam się czy nie zrobić wam konkursu i jakiejś poważniejszej akcji, ale póki co nie zdradzę szczegółów, bo trzeba wszystko dopracować. W każdym bądź razie, być może częściej będziemy widywać się na meczach Plus Ligowych. Czemu nie, prawda?


A więc, ostatnio do sieci wpadło parę, dość nieprzyjemnych i niewygodnych dla niektórych fanek Bartka Kurka zdjęć. Mianowicie Bartek i jego dziewczyna Natalia.
Nie mam pojęcia co wywołało tak wielki skandal, skoro wiadomo było od dawien dawna, że młody siatkarz ma dziewczynę, że jest z nią szczęśliwy i przecież sama p. Natalia pojawiała się na meczach niejednokrotnie. Osobiście nie jestem w stanie zrozumieć osób, które mają oto pretensje, które wybierają Bartkowi inną, idealną dziewczynę. Nie rozumiem, co niektórych obchodzą włosy tej kobiety, jej wiek czy makijaż? Skoro Bartek jest szczęśliwy, to dlaczego niektórzy zachowują się w ten sposób Zresztą, po co włazić siatkarzom z butami w związki? Nie lepiej interesować się siatkówką? Sama dodałam na DDiS dwa zdjęcia, ale uznałam, że to błąd i w natychmiastowym tempie musiałam je usunąć, bo wiem, że niektóre osoby ze środowiska siatkarskiego do nas zaglądają i spodziewałam się, że nie będą pocieszone komentarzami. Byłam święcie przekonana, że wszyscy wiedzą o związku młodego Kurka, no... ale się pomyliłam. Poniekąd więc czuje się winna tej całej śmiesznej nagonki.
Dlatego stwierdziłam, że już nigdy nie pojawią się u nas zdjęcia zawodnika i jego drugiej połówki, bo komentarze, które można pod nimi czytać są niesmaczne. Nie tylko na naszej stronie, a również na innych siatkarskich Fan Page'ach.

Ja życzę Kurkowi jak najlepiej, nie wiem jak inni. :)

*na dole w komentarzach możecie proponować o czym napisać niebawem. :)





4 komentarze:

  1. Natalia nie Twoja wina że hotki żyły w przekonaniu że Kuraś jest sam samotny ;)
    o Jarskim lub Zatim coś kiedyś byś mogła napisać :D
    co do akcji to fajnie by było jakbyś coś organizowała, właśnie na meczach PlusLigi na przykład ;33

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram powyższy komentarz. Uwielbiam Kurka, jest moim autorytetem, ale po co wytykać jaka nie jest jego dziewczyna, skoro i tak wiadomo, że w wieku 13 lat żadna z jego fanek z nim nie będzie. Nie obwiniaj się o te hotki, osobiście mam taki sam gust jak ty i zgadzam się z Tobą! :)
    Co do konkursu; super pomysł, ze zniecierpliwieniem czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie jestem fanką Bartka Kurka, wręcz przeciwnie, w ogóle tego człowieka nie trawię, ale popieram. Niech wszystkie idealne dziewczyneczki z gimnazjum pokażą swoje śliczne pyśki, skoro panią Natalię uważają za zupełnie przeciętną. Najważniejsze jest to, że Kurek jest z nią szczęśliwy, a to te prawdziwe fanki powinno cieszyć. Obrażają tylko zauroczone nim sweet hoteczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie rozumiem niektórych dziewczyn. Uważają się za fanki Bartosza, a nie potrafią uszanować, że ma taką a nie inną dziewczynę, to jest żałosne! Też jestem fanką, ale jestem dumna, że znalazł swoją miłość i jest szczęśliwy:P
    Popieram Caroline. święta racja!
    Ogólnie świetny blog :P

    OdpowiedzUsuń