czwartek, 11 lipca 2013

Konkursy, projekty, pomysły za sto punktów

Cześć moi drodzy.

Dziś już drugi raz się do Was zwracam, ale rozmach, co? Masakra. :)
No dobra, ale do rzeczy. Robimy mini projekt. Pokrótce opowiem Wam na czym miałby on polegać i co dokładnie mielibyście zrobić żeby wziąć w nim udział.
Na początku sama nie miałam do końca koncepcji jak miałoby to wszystko wyglądać, zastanawiałam się czy warto cokolwiek robić, ale stwierdziłam, że póki mamy wakacje to trzeba jakoś urozmaicać Wam czas, tak żebyście się zbytnio nie nudzili.
Zakładam, że każdy ma kamerę czy to w telefonie, czy w komputerze bądź po prostu w aparacie.
Waszym zadaniem jest nagranie 20 sekundowego filmiku W DOBREJ JAKOŚCI DŹWIĘKU. 
Ja, będąc na Mistrzostwach Europy w Gdańsku będę miała bezpośredni kontakt z siatkarzami i wręczę im płytki z jednym, wielkim zmontowanym filmikiem od nas - kibiców oraz "lajkowiczów"
Dup, Draży i Siatkarzy. Pomoże mi w tym jeden siatkarz więc naprawdę warto brać udział. Jeśli zgłosimy się w dużej ilości to projekt może zyskać na popularności i to bardzo. :)

Podsumowując: 
1. Bierzesz aparat, telefon kalkulator nagrywasz filmik, w którym powiesz ZA CO KOCHASZ NASZYCH SIATKARZY

2. Wysyłasz swój filmik na adres: dupy.draze.i.siatkarze@onet.pl do 1 WRZEŚNIA.

3. Ja to montuje i wręczam naszym chłopakom. :)


WARUNKI:
- MUSI BYĆ CIĘ DOBRZE SŁYCHAĆ
- FILMIK MA BYĆ NIE DŁUŻSZY NIŻ 20 SEK.
- FORMAT FILMIKU MA BYĆ AVI
- ZAKŁADASZ BARWY NARODOWE I MÓWISZ PROSTO Z SERCA :)




2 komentarze: